RTA TK Králův Dvůr

Úvodní strana / Tenisová škola / Aktuality / RTA TK Králův Dvůr / Podzimní kondiční soustředění Zadov 2018

Podzimní kondiční soustředění Zadov 2018

Letos opět na naší oblíbené chatě Churáňov (26. - 30. září 2018)

PODZIMNÍ KONDIČNÍ SOUSTŘEDĚNÍ ZADOV 2017

termín: 26. - 30. září 2018 (středa - neděle)

místo: chata Churáňov, Zadov, Šumava

příjezd: středa do 9:00 (řádný)

odjezd: neděle 14:00

 

...možnost přijet v pondělí nebo úterý večer (je třeba nahlásit do soboty 15.9.2018 formou sms, já přijedu v pondělí 24.9. v cca 20:30/21:00)

 

přihlášení: 

4x fikáčkovi, 4x rosolovi, 2x fajmonovi, katka a miko nových, 2x veselých, 4x kafkovi, 2x bezděkovi, jirka kubeš, miki, ondra, ivča a sofie lukešovi, adam a lucka klepáčovi, adam p., adam k., terka kr., eliška, míra, zdeněk, pechovi 3x, kuba č., martin, petra a kryštof, daniela kulová, hánovi 4x, veselýc 4x, honza a růženka karšňákovi, vašek a vítek hrachovi

celkem: 47


 

Cena: doplním obratem...

celý řádný pobyt (st ráno - neděle po obědě)

dospělý...

dítě do 15 let...

dítě do 5 let....

ceny za jinou délku pobytu zašlu sms individuálně

 

záloha se zasílá na níže uvedený účet do pondělí 17.9.2018 (viz sms 100,-/resp. 500,-/os.)

doplatek prosím do začátku soustředění na č.ú.: 670100 - 220 998 4660 / 6210 

info o zaplacení prosím formou sms na 603 149 398


 

Co nezapomenout: kartičku zdr.pojištění, KOLO – BUĎ PEČLIVĚ SEŘÍZENO A ZKONTROLOVÁNO RODIČEM (přeberu si sám NEBO S POTVRZENÍM ZE SERVISU), náhradní duši a lepení, HELMU, minimálně 2 páry bot (lépe 3), dostatek ponožek, přezůvky do chaty, dostatek oblečení – tréninky budou probíhat za každého počasí – tedy i v dešti, sněhu, čelenky, čepice, kdo vlastní – jakékoli funkční oblečení a sporttester či hodinky, tréninkový deník, propiska, podložku na cvičení


Tipy na sbalení oblečení sebou:

  • Více lehkých vrstev je lepší než jedna tlustá mikina, dají se libovolně kombinovat
  • Rukavice na kolo i slabé rukavice na běhání jsou velmi příjemné v chladném počasí
  • Čelenka na ranní běžecký trénink je velmi důležitá – bude chladno a nastydnout na hlavu není nic obtížného
  • Více párů ponožek – denně můžeme spotřebovat i několik párů
  • Brýle a lahev na kolo se také hodí
  • Nějaká tyčinka na cyklistickou část také není k zahození (a kdo by je kupoval na chatě že....)
  • Voda je na hotelu pitná – tedy bych šetřil s baleními kartonové H2O

 

Co vzít na vědomí zcela určitě?: budeme na podzim na horách poblíž jednoho z nejchladnějších míst v ČR – neberte tedy moje připomínky ohledně oblečení na lehkou váhu…vím – počasí je zajištěné, ale co kdyby náhodou……vybuchla zas nějaká sopka a byla doba ledová….počasí na horách se změní z hodiny na hodinu a stará běžecká moudrost praví: není nevhodného počasí na běhání, je jen nevhodné oblečení do daného počasí….

 

…takže jako obvykle

  • Co tě nezabije, to tě posílí
  • A nezapomeňte na heslo: „Když to nebolí, je zbytečný se hejbat“

…jinými slovy „bude to jako obvykle pět pohodových odpočinkových dní“…jak říká kamarád Vítek Černý "taková pohodová noclehárna je to vždycky..." :))

 

....a dle posledních zpráv od majitelky chaty, je letos sjezdovka rovnější a Přilba níž než roky zpět...:))))) ....takže hurá na to...

 

Příklad denního programu:

7:15 - 7:30 budíček

7:45 ranní rozklusání

8:15/8:30 snídaně

10:00 – 12:00 dopolední trénink

12:30 oběd

13:00 – 14:00 povinný polední klid

14:30 – 16:30 odpolední trénink I.

17:00 – 18:00 odpolední trénink II.

18:30 večeře (samozřejmostí každodenní možnost druhé večeře)

19:30 přednáška

20:15 volno / K DISPOZICI MOŽNÁ REGENERACE (SAUNA, VÍŘIVKA) A POSILOVNA

22:00 večerka a povinný noční klid

 

Pozn.: jednotlivé tréninkové fáze budou specifikovány vždy večer na další den, změna vyhrazena dle počasí a stavu mužstva :)))

 

Příklad tréninkového plánu:

Středa

Dopoledne – intervaly do kopce

Odpoledne – I.fáze kolo   II.fáze strečink/core

Večer – přednáška (sestavení kondičního plánu na přechodné/I.přípravné období)

Čtvrtek

Ráno - rozklusání

Dopoledne - atletický kruhový trénink

Odpoledne – I.fáze kolo   II.fáze strečink/core

Večer – přednáška (životospráva a její vliv na regeneraci a výkonnost)

Pátek

Ráno - rozklusání

Dopoledne - pěší turistický výlet

Odpoledne – I.fáze   kolo volně – výlet      II.fáze strečink/core

Večer – přednáška (teorie kondiční přípravy)

Sobota = Churáňovský duatlon

Ráno - rozklusání

Dopoledne – běh do vrchu/sjezdovka 900m

Odpoledne – cyklistická časovka „Brutal Churáňov“  

Večer – vyhlášení výsledků „Churáňovského duatlonu“

Neděle

Ráno – rozklusání

Dopoledne – běžecký trénink – vytrvalostní běh

Oběd/zakončení – odjezd

 

 

 

12.9.2018
zadov I. zadov II. zadov III. zadov IV. zadov V.